woensdag 11 januari 2017

Verjaardagman...


Enkele jaren geleden lag ik op dit ogenblik met een kersvers hoopje zoon in mijn armen... Reden genoeg dus voor een momentje nostalgie. Hieronder enkele wist-je-datjes over die geweldige tweede man in mijn leven:

WIST JE DAT...

... ik hem elke avond moet zoeken tussen zijn lakens voordat ik hem een late-night-kusje kan geven. De woelewater ligt elke keer helemaal tussen zijn dekens en kussens verstrengeld.

... hij de meest innemende blauwe oogjes heeft? 

... je niet anders kan dan mee in een deuk liggen als hij begint te schatterlachen met zijn aanstekelijk gibberlachje?

... hij zo'n heerlijke 'take me of leave me'-mentaliteit heeft, waar ik eigenlijk stiekem stikjaloers op ben?

... het enkele jaren heeft geduurd voordat hij lichamelijk contact begon te verdragen, waardoor hij niet geknuffeld wilde worden?

... hij sinds een tijdje wel is beginnen knuffelen, waardoor elke knuffel nu dubbel zo warm aanvoelt (we zijn aan het inhaalmanouvre begonnen)?

... hij tijdens de speeltijd graag LYNX of PROTOCERATOPS speelt(ik wist nog niet eens dat dat echt bestond en dacht dat hij het verzon... totdat we gingen opzoeken in zijn dinoboek dat deze dus wel echt bestaan heeft)? Kwestie van het traditionele 'moedertje en vadertje' eens te doorbreken natuurlijk :-).

... hij vriendinnetjes bij de vleet heeft?

... hij die vriendinnetjes soms ook al echte kusjes geeft (op de mond!!) --> Cassanova

... ik hem echt de allerliefste vind!! 

Gelukkige verjaardagsdag zoonlief!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten